Közösséget teremtünk...
Küldetésünk áttekinthető méretű, valóban működő és hasznos közösségek létrehozása és támogatása.
Olyan internetes alkalmazásokat fejlesztünk és bocsátunk megbízóink
rendelkezésére, amelyek számukra és partnereik számára egyaránt
lehetőséget biztosítanak új kapcsolatok kialakítására. Rendszereink
interaktivitása, könnyű kezelhetősége, ergonomikus kialakítása
hozzájárul és fokozza az egyéni aktivitást és nyitottságot.
Alkalmazásaink megvédik felhasználóink adatait, védik és támogatják a
rendszereinkben létrejött témacsoportok, közösségek működését,
hatékonyan jelenítik meg a már felhalmozott közösségi tudást, egyaránt
segítik és ösztönzik a civil és üzleti együttműködéseket.
Mi, a NETFÓRUM munkatársai úgy gondoljuk, a
napjaink nagy közösségi oldalai helyett, az emberek túlnyomó többsége
számára, az igazi közösségi élményt csak kisebb, spontán alakuló és
valóban működő közösségekhez való csatlakozás, tartozás eredményezhet.
Azzá a céggé válunk, amelyről partnereinknek és felhasználóinknak
legelőször ezek az élmények jutnak eszébe.
Cégünket magyar szakemberek részvételével 1997-ben alakítottuk, azzal a
céllal, hogy információtechnológiai tudásunkat az interneten létesítendő
tematikus közösségi portálok szolgálatába állítsuk.
Első rendszerünket 1998. február 24-én indítottuk el http://www.tozsdeforum.hu címen.
Célunk egy olyan interaktív gazdasági, tőzsdei szakportál és hozzá
kapcsolódó közösség létrehozása volt, ahol a szerkesztőségi hírek
mellett az olvasók aktív részvételével, megosztott értesüléseikkel,
véleményeikkel formált, folyamatos közösségi véleményalkotás zajlik.
Projektünk újszerű voltának és sikerének köszönhetően, később több,
hasonló, tematikus közösségi portál létrehozásában működtünk közre.
Ilyenek például a http://www.sportforum.hu, a http://www.holgyforum.hu,
vagy a http://www.zeneforum.hu címeken elérhető szolgátlatások is.
Ezeknek a munkáknak köszönhető, hogy a közben eltelt idő során az
interaktív megoldások és egyéb közösségi funkciók tekintetében olyan
mélységű és mennyiségű tapasztalatot szerezhettünk, hogy sok egyéb,
neves megrendelőnk mellett nagy örömünkre, például 2002-ben az akkori
egyik országos kereskedelmi rádió, a Sláger Rádió honlapjának és
közösségi tereinek kialakítására is mi kaptunk megbízást.
Ezekben az években kezdtük el saját keretrendszerünk, a MODULARYS
fejlesztését, mely mára a piac egyik legkönnyebben kezelhető, tartalom
és szolgáltatás menedzselő rendszerévé fejlődött, miközben, minden
modulból elérhető közösségi szolgáltatásainak köszönhetően egy
professzionális találkozóhellyé, "beszélgetős" keretrendszerré érett. A
MODULARYS segítségével képesek vagyunk minden, általunk készített
weblap, portál látogatóit kis közösségekké formálni, legyen szó egy
webáruház vásárlói közösségéről, távközlési cég ügyfélszolgálati
rendszeréről, intézményi-, vállalati intranetről, belső informatikai
portálról, óvodai szülői közösségről, vagy civil közösségi összefogás
támogatásáról.
Mi nem olyan honlapokat készítünk, amelyet megbízónk is csak akkor keres
fel, ha a megváltozott telefonszámát szeretné átvezetni. Olyat,
amellyel megbízóinknak folyamatosan kell és érdemes foglalkoznia, amely
nem csak egy jó honlap, az interneten megszámlálhatatlanul sok (jó)
honlap között. Olyan portálokat, amelyek nem csak elhagyott bárkaként
hánykolódnak üresen az óceán közepén, hanem, amelyek inkább egy
internetes kikötőhöz hasonlíthatóak, ahova az arrajáró szörfösök is
szívesen betérnek, és amelyekhez a csak hánykolódó bárkák is szívesen
kötnék, kötik ki magukat.
Mert amellett, hogy közösséget teremtünk, legalább 10+1 fontos további érv szól mellettünk:
- több, mint 15 éves szakmai tapasztalat az internet alapú alkalmazásfejlesztések területén;
- minden internetes kiegészítő szolgáltatást biztosítunk; (domain név
bejegyzést és fenntartást, elektronikus postafiók üzemeltetést, tárhely
szolgáltatást, arculat- és honlap tervezést, keresőoptimalizálást,
e-marketing támogatást, stb.)
- mindannyian felsőfokú szakmai ismeretekkel rendelkezünk;
- az együttműködési céljainkat partnereinkkel közösen határozzuk meg;
- a feladatspecifikációkat érthető és egyértelmű formában készítjük el;
- magas minőségű, a tervezett idő- és költségkereten belül megvalósuló, verifikált és validált megoldásokat szállítunk;
- rendszereinkhez, megoldásainkhoz minden esetben igény szerinti, folyamatos támogatást nyújtunk;
- fejlesztéseink menedzselését SCRUM módszertannal, ügyfeleink üzleti érdekeinek központba állításával végezzük;
- rugalmasan, gyorsan reagálunk partnereink új igényeire;
- hosszútávú partnerséget biztosítunk, folyamatosan támogatjuk vevőink üzletfejlesztési céljainak elérését;
- az elégedett ügyfeleink számának maximalizálása érdekében, versenytársaink által tarthatatlanul kedvező árakon dolgozunk.
Irodánk címe:
H-2000 Szentendre, Szatmári utca 41.
Telefon:
+36.26.500.075
Fax:
+36.26.500.076
Mobil:
+36.20.983.4677
E-mail:
support kukac netforum.hu
Ügyfélszolgálat
H-2000 Szentendre, Szatmári utca 41.
Telefon:
+36.26.500.075
Fax:
+36.26.500.076
Mobil:
+36.20.983.4677
E-mail:
support kukac netforum.hu
Referenciáink
Vélemények rólunk
„A korábbi honlapunk után soha nem gondoltam volna, hogy a webes megjelenésünk annyira exkluzív lehet, mint amire mi a férfi divatáru gyártásában törekszünk. Arra pedig végképp nem számítottunk, hogy a hírlevél ekkora jelentőséggel bírhat ügyfélkörünk támogatásában....
"Nagyon tetszik az új adminisztrációs felület! Bármi meg tudok csinálni pillanatok alatt! Köszönöm!"